heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

lauantai 19. helmikuuta 2011

PANFU NENNIN HAASTATTELU JA REPORTAASI

hellurei pandaset,  mul ei ollut mitään mitä vois kirjottaa mut sit mä keksin et mun pitää esitellä mun sisko hän joskus kirjoittelee mun kanssa hän on uusi panfussa hän on kuitenkin ollut jo yli 20 päivää panfussa mut vasta tasolla 6    hänen nimi on panfu_nenni tässä näette kuvan musta ja nennistä     nennin majassa

tässä on nennin haastattelu
lempiväri     tumman vihreä
lempiruoka   pinaatti pannari
lempilaulaja   jenni vartiainen
paras biisi   missä muruseni on
lempi kirja   bolt
lempiaine koulussa  kuvis
tylsin aine koulussa   matiikka
 ja tässä nennin reportaasi
moi te jo tunnette siis mut oon heikkopeikon sisko ja kirjoittelen heikkopeikon kanssa joskus täällä blogissa koska mä tykkään kirjoitella kaiken laisia juttuja mutta tämä on kuitenkin heikkopeikon blogi ei mun heikkopeikko vaan joskus pyytää mua sen kaa koska on kivempaa tehä yhteistyötä  oli  mahtavaa  kirjoittaa blogia en ole koskaan kokeillut sitä       nähdään panfussa!
tässä siis tämän päivän  postaus moikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tassuittain

heikkopeikko ja panfu_nenni 
ps. käykää esittämässä ideoitanne maxille tänään max odottaa teiltä ideoita miten pääsee kitkeriöön

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti