heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

pisin teksti mitä oon tehnyt

moi ja sori et en oo kirjottanu on ollut muita juttuja mut oon tehny blogiini muutoksia mut en oo vaan jaksanu kirjottaa  panfussa on nyt uusia juttuja aika paljon niinkun meidän pitää heitellä sydämiä oon jo heittänyt aika monta saatte myös hienon koristeen majaanne  lennyltä jota voitte käyttää 7 päivän ajan ellet ole kultapanda
kuvastoon on tullut myös uusia asuja   ja mun blogista pääsee muutes tosi kätsysti panfun blogiin ja panfuun klikkaat vain osoitetta niin olet blogissa tai panfussa onnea muös kuukauden bloggareille eli kissafani123:lle sekä lovelynatalialle + nanolnolle ja nikelle             mä laulan heille paljon onneeaa vaan paljon onneeaa vaaaaaaaaaaan paljon onneeaa kuukauden bloggariiit paljon onneeaaaaaaaaaaaaaaa   vaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
onnea heille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he saivat kaikki hienot bloggarin tikkarit sekä heistä tuli kuuluisia.   he ovat tehneen blogiaan ahkerasti sekä ovat olleet tietokoneella joka päivä ja jaksanut kirjoittaa ahkerasti vaikka on ollut muita hommia  oooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaa siis heille toooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooonnnnnnnnnn!!!!!!!
mä tein kuvia ellasta ja maxista paintilla teen myös mun muut kuvat paintilla jopa sen mun ylä kuvan mä oon tehnyt paintilla  ei tietsikan käyttö nyt biin hankalaa oo mut on se vasta alottaneille se onvaikeeta mä tein ton 10-15 minuutissa     hymiöiden ja muitten teko se vasta on vaikeeta panfun blogista esim löydät ohjeet hymiöihin ja kaikkiin merkkeihin niin kun näihin :















©


Ï


♫  ja muihin merkkeihin
nähään taas pian moido                                              tassuittain
                                             heikkopeikko 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti