heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

maanantai 4. huhtikuuta 2011

tarina pelastettaan pokopetsit osa 2/2

moi taas pandat mä jatkankin jo sitä tarinaa siis:
sen jälkeen tarjosin nennille teetä ja hän lähti pois en tietenkään halunnut että minun lemmikkini varastetaan sitten muistin super kertun voi päihittää vaan toisella kertulla ja sain ideanidea
aion ottaa pokopets kamppailun minun kertulla ja sitten minusta tulisi kuuluisatwisted
lähetin siis viestin kertulle kun pandat kuuulivat että aion haastaa kertun he tulivat katsomaan ja myös hurraamaan minulle.
sitten alikoi taistelu se kesti reilut kaksi tuntia kunnes:




























kerttu luovutti
kysyin miksi hän luovutti hän sanoi:
olen aina ihan aina halunnut olla vain kiltti mutta en voi toteuttaa sitä 
siksi koska   bonez  käski minun  kaapata kaikki pokot mutta voisitko sinä hoivata minua heikkopeikko       no       voisitko 
pliis          no jos kerran  tahdot!       jee ja sitten bonez raivostui 




ja kerttu oli minun loppu!
tassuittain
heikkopeikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti