heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

lauantai 14. toukokuuta 2011

pikku loma ja muuta asiaa lukekaa

moi pandat ja sori et en oo kirjottanut kun on ollut muita juttuja (montakohan kertaa oon sanonut sanan sori et en oo kirjottanut kun on ollu menoja) nii et salaperäinen vuori niin et se on vähän myöhässä mun muiden juttujen takia olin kyl eilen panfussa ja tein videon mut en kerenny panemaa sitä mun blogiin koska me lähettiin reissuun  ja   pian tulee 8lukijaa luhlat  no vaan kaheksan lukijaa no moni ei sit varmaan oikein pidä mun blogistasad sad sad sad sad sad sad sad sad
mut mielellän haluisin kommenteja mut en pakota mut ois kiva kuulla tykkäättekö blogista
ja mitä te haluisitte mun blogiin?
hymiöitö mul on jo
ja video
ja kaikkea kivaa
mutta pitäiskö mun blogissaolla :
musaa
enemmän haastatteluja
joka viikko uusi ulkoasu
tai mitä te nyt keksitte
ja myöhäiset onnittelut kuukauden bloggareille


lili100 ja pikkusiili10
Iigor
 xalia
onnea heille myöhästyneesti!
tassuittain
tuttunne heikkopeikko
ps. käykääpäs linnan tanssisalissa siellä on teekutsut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti