heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

lauantai 14. toukokuuta 2011

yllätys teksti

jee nyt mäkin pääsen kirjottamaan  pitkästä aikaa eipäs nyt mä kirjotan mää hei en oo kirjottanu ainakaan kuukauteen  aijjaa mäpäs kirjotin viimeeks eilen  nyt on mun vuoro tää on mun blogi et sä tätä määrää  mäpäs oonkin sun blogin maskotti  okei mun on sit aika hylätä tää blogi 
yllätys   hihii miks te oisitte luuttu et me ollaan riidoissa me vaan oltiin vähän kiukkuisia toisillemme koska en muistanu antaa synttäri lahj.... hhs et nyt kerrositä kaikille et mun on synttäri........... no nyt mä möläytin sen  no tänään pinkiellä on synttärit enkä antanut hänelle lahjaa mutta hän sai muilta monta 
 
  tuo kortti oli hänen mummiltaan
hän lähettää mulle aina kortinredface

tasuittain
heikkopeikko ja pinkie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti