heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

hyvää äitienpäivää!

hyvää äitien päivää kaikille!
oletteko käyneet binnnyn suussa järvellä?
heh
moi kaikille 
ai, moi pinkie
moikka vaan kaikille pandoille jos tiedätte kuka oon jos ette niin olen pinkie heikkopeikon blogin maskotti:)
jos ette tiiä mua niin säätte kuulla nyt mun tarinan:

 
 
moi tiedättejo varmaan että nimeni on pinkie ajattelin kirjoittaa jostakin aiheesta mikä kiinnostaa monia noniin ja tästä se nyt alkaa

olin siis silloin noin 1- viikon ikäinen kun minut vietiin eläin tarhaan siellä kaikki vetivät minua nokastani ja pahoin pitelivät minua : ( eräänä iltana eläintarhan vartija unohti sulkea häkkini ja pakenin  vaelsin pitkän aikaa kunnes saavuin panfuun siellä rankkuri otti minut ja vei bolly kauppaan mutta eräänä päivänä eräs panda nimeltä heikkopeikko tuli kysymään myyjältä: olisiko täällä bollyä blogini maskotiksi? sitten myyjä antoi minut heikkopeikolle ja nyt kirjoitan täällä ja olin onnellinen! 






tassuittain 
heikkopeikko ja pinkie♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti