heippa kaikille!
toivottavasti pidät blogistani jos pidät liity lukijaksi!






Lukijat

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

katsaus viime vuosien varrelta panfussa

moi pandat tässä jatkoa siitä mihin jäätiin

Hassuja kasvisasuja

Thursday, June 30th, 2011
Muiks Pandat,
Voih, mulla on tosi huono omatunto!
Ai miksikö? No, mä olin aika epäreilu Maxia kohtaan. :( Kerroinhan jo teille, kuinka lähdin sanaakaan sanomatta hullunkurisista naamiaisista, koska luulin, että Max hajotti muskeliasuni tahallaan kateudesta… Pari Pandaa kehoitti mua lukemaan blogista mitä Max oli kirjoittanut, ja kun näin sen, tajusin vihdoinkin, mitä oikeasti oli tapahtunut. :shock: Ehkä te jo tiedättekin, että Maxhan vain vahingossa poksautti mun ilmamuskelit puhki sillä niittirannekkeellaan, kun teki “moshaus”-tanssiliikettä. Ja se reppana vain yritti tehdä muhun vaikutuksen… Voi miten söpöä. :)
Voi, miten väärin mä käsitin sen koko jutun… Miksi mä olen aina niin hätänen enkä anna Maxin selittää? :? Eihän Maxura mulle mitään pahaa varmaankan tahtoisi, on se niin kultanen. Joutuu raukka vain aina välillä noloihin kömmähdyksiin. :) Mitenköhän voisin pyytää anteeksi, että me voitaisi olla taas kavereita? Pukeutuisinko vaikka paprikaksi? :D

Luomutassuittain
♥ ikioma Ellanne

Tasot 51-60 ovat täällä!

Wednesday, June 29th, 2011
Moikka Pandat,
Nyt se on totta: Uudet tasot ovat vihdoinkin täällä!!!



Tasoilla 51-60 voitte muuttua cooleiksi rokkareiksi, vaeltaa kilpikonna-asussa tooooooosiiiiiiiiii hiiiiiiitaaaaaaastiiiiiiii tai sitten pomppia kenguruna koko Panfun läpi. Salapoliisi ja vislaus ovat uusia hymiöitä. Voitte myös räjäyttää kukkaraketin ilmoille tai muuttua rullaavaksi robotiksi. Tai sitten voitte huimaantua näköaloista upeassa pilvenpiirtäjätyylisessä puumajassa tai “snobbailla” kylpien Pandakolikoissa. :cool:
Rokkaritoiminto on kyllä tosi siisti, mutta ei kannata tehdä niin kuin mä tein… Mullehan kävi aika hassusti naamiaisissa, kun yritin tehdä vaikutuksen Ellaan. :oops:  Suunnitelmani hajosi ihan käsiin, kirjaimellisesti! Kun heilutin kättäni ilmassa, rokkariasun niittiranneke osui Ellan naamiaisasun pumpattuihin muskeleihin, kuului POKS, ja pilasin hänen hienon asunsa. :( Halusin heti pyytää anteeksi ja lähettää Ellalle kukkatulituksen, mutta olin niin hermona, että painoin vahingossa jäädytysnappulaa. :eek: Voi ei! Ella muuttui jääkalikaksi, suuttui ihan kauheasti mulle ja lähti ovet paukkuen pois. Hän varmaan ajattelee, että tein sen tahallani ja olen tosi ilkeä. Nyt hän ei edes suostu puhumaan minulle. Miten ihmeessä mä siis pystyisin selittämään tämän Ellalle?
Tassuittain
Max, joka ei tiedä mitä tehdä

P.S. Tänään saatte tietää ketkä 100 Pandaa voittivat kisan, jossa kerättiin eniten kehuviestejä naamiaisasuista. Muistakaa myös äänestää eilisen postauksessa olevassa kyselyssä, ketkä 5 voittavat yleisön suosikkipalkinnon. :)

Äänestys: Kenestä yleisön suosikki hullunkurisin asu-kisassa?

Tuesday, June 28th, 2011
Moikka hullunkuriset Pandat!
Nyt bileviikko on päättynyt ja alkaa voittajien valinta. Lili ilmoittaa huomenna ketkä 100 Pandaa keräsivät eniten kehuja viestiseinän kautta. Mutta ketkä valitaan yleisön suosikeiksi?
Me saatiin teiltä kasoittain sähköposteja, joissa oli ihan mielettömän hauskoja kuvia! Täytyy myöntää, että mun asu ei pärjännyt teidän mielikuvituksen kanssa. ;) Mutta valitettavasti vain 5 Pandaa voivat voittaa yleisöpalkinnon. Ketkä ne ovat? Te päätätte!
Katsokaapa ehdokkaita tarkasti. Valinta on teidän, joten äänestäkäähän torstaihin mennessä alla olevassa kyselyssä.
Ehdokkaat yleisön suosikeiksi:

1: 2:
3: 4:
5: 6:
7: 8:
9: 10:
11: 12:
13:
Ketkä ovat on suosikkisi? Voit äänestää korkeintaan viittä eri Pandaa. Äänestysaikaa on torstaihin 30.7 asti.
  • 8 (38%, 262 Votes)
  • 4 (35%, 241 Votes)
  • 10 (25%, 173 Votes)
  • 6 (24%, 167 Votes)
  • 3 (23%, 156 Votes)
  • 2 (20%, 138 Votes)
  • 1 (19%, 134 Votes)
  • 13 (19%, 131 Votes)
  • 12 (17%, 119 Votes)
  • 9 (17%, 117 Votes)
  • 5 (15%, 101 Votes)
  • 7 (13%, 93 Votes)
  • 11 (9%, 65 Votes)
Total Voters: 693
Tassuittain
Max

Ella kertoo oman puolensa

Tuesday, June 28th, 2011
Huomenta muruset,
Kirjoitan tänään yksin, koska Max teki mulle niin ilkeän tempun naamiaisissa, ettette uskokaan. Voitteko kuvitella, Max oli vissiin niin kateellinen mun saamasta huomiosta sen mun hienon asut takia, että pilasi asuni ihan kokonaan! Ja kaiken kukkuraksi hän muutti mut vielä jääkalikaksi! :mad: Olin niin vihainen, että jätin Maxin tanssilattialle yksin, enkä edes sanonut moikka.
En olisi Maxista uskonut, että hän voisi olla noin kateellinen ja ilkeä. Ja nyt hän luulee, että lepyn yhdellä suklaapuurolla. No, oli se kyllä söpöä, että hän toi puumajaani eilen mumminsa tekemää suklaapuuroa… Mutta silti! Ei se hyvitä sitä, mitä hän minulle teki! No, en mä nyt halua teitä vaivata ongelmillani. :oops: On teilläkin varmaan omat huolenne…
Ehkä nämä hauskat uudet kalusteet saavat meidät kaikki muihin ajatuksiin:

Terveelliset kalusteet ovat myös animoituja, eli ne liikkuvat. Ja tietysti kaikki ovat luomua! ;) Ja ennen kuin unohdan, minulla on yksi hyväkin uutinen. Tri. Feelgood lupasi, että saan ottaa kipsin pois huomenna! Huomenna tulevat myös uudet tasot, joten kiva päivä on tiedossa! :)
Tassuittain
ikioma Ellanne


P.S. Tänään illemmalla saatte äänestää yleisön suosikkeja hullunkurisin asu-kilpailussa.

Ella on suuttunut

Monday, June 27th, 2011
Moi Pandat,
Mua vähän harmittaa. :( Eilen naamiaisissa Ella suuttui mulle, eikä tullut aamupalallekaan mun kanssa. Ja meillä olisi ollut mun mummin tekemää suklaapuuroa, se on Ellan lempparia.
No mäpä kerron teille, mitä tapahtui. Me oltiin eilen siellä naamiaisissa, ja Ella esitteli ylpeänä niitä pumpattuja käsimuskeleitaan. :D Porukka oli ihan fiiliksissä siitä asusta. Jossain vaiheessa kajareista alkoi kuulua rokkia, ja keksin, että voisin nyt esitellä Ellalle rokkimuuvejani. Kerroinhan teille siitä, että testailemme uusia tasoja, ja sieltä tulee sellainen rokkari-tanssiliike? Mä tarkoitan siis sitä. Muutuin siis hetkessä megahassusta hodari-Maxista kivenkovaksi rokkariksi niittipantoineen ja nahkarotseineen. :cool: Tukka roikkui otsallani niin, etten nähnyt kovin hyvin eteeni. Mutta ei se haitannut, koska kaikki silmät tuijottivatkin minua! :mrgreen: Moshasin päätäni eteen ja taakse ja heilutin kättäni ilmassa. Mutta sitten kuului kova paukahdus. PAM!! :shock: Pelästyin vähän, ja katsoin ympärilleni missä räjähti. Kuulin jostain suhinaa, ihan kuin bileissä olisi ollut käärme… Työnsin tukan pois naamaltani, että näkisin mitä tapahtui…
Mutta kerron teille loput keskiviikkona, vien nyt Ellalle suklaapuuroa, jos se vähän lepyttelisi häntä… Pitäkää peukkuja. Kertokaas mulle sillä välin mitä te teitte juhannuksena!
Tassuittain
Max

P.S. Lili laskee parhaillaan, kuka sai eniten “Siistit vaatteet”-kehuja hullunkurisissa naamiaisissa. Kerromme teille tulokset keskiviikkona!


Uusien tasojen testailua + kesäkuun bloggarit

Sunday, June 26th, 2011
Moro Pandat!
Miten teillä meni juhannus? :) Valvoitteko pitkään?
Eilen mä pidin lomaa, mutta tänään oon testaillut uusia tasoja. On hyvä testata, että ne toimii hyvin, ennen kuin ne annetaan kaikille Pandoille. :cool: Tässä näette hieman jo etukäteen, mitä on tulossa!
Tällainen uusi salapoliisihymiö tulee tasolta 54:

Ja tällanen upea pilvenpiirtäjäpuumaja tulee tasolta 52, jota voi sisustella vaikkapa näin. :D

Milläs tasolla ootte tällä hetkellä? Pian pääsette tavoittelemaan näitä uusia. Mutta, nyt päästään toiseen asiaan, josta olette varmaankin halunneet kuulla kuumeisesti!!
On aika julkaista kesäkuun bloggarit! Valitsimme tässä kuussa peräti kahdeksan bloggaria! Ajattelimme, että se olisi kiva ylläri, koska kuten tiedätte,  kuukauden bloggarius vähän muuttuu. (Siis emme enää ehdi tehdä emmekä antaa haastatteluja, mutta bloggarit saavat yhä tikkarin.) Vaikka emme ehdi teitä kaikkia haastatella, kertokaa ihmeessä kommentissa hieman tuntojanne ja kuulumisianne! Voitte vaikka vastata entisten haastattelujemme kysymyksiinkin. Olisi kiva lukea niitä. ;)

Kesäkuun bloggarit:
Maggy!
Namusiili!
Andromeda!
Negrita!
Chuchu!
Saafa!
Juuso-hiphop!
Viljami ja Samuli!

Onnea voittajille, ja muistattehan kantaa tikkarianne nöyrästi ja kunnioittaa lukijoitanne. :) Olisi ikävää, jos Panfu-tiimi joutuisi ottamaan tikkarin pois, jos joku kehuskelisi sillä täi käyttäytyisi tyhmästi. Voittajien blogeihin pääsette Pandojen blogit-pudotusvalikosta. Kiitos myös ihan kaikille ahkerille Panfusta ja Olokosta kirjoittajille! Muistakaahan aina välillä kommenteissa kertoa, kenestä mielestänne pitäsi ensi kuussa taas tulla kuukauden bloggari. ;)
Tassuittain
Ella
ja Max

Hullunkuristen asujen kehukahmiaiset!

Saturday, June 25th, 2011
Moro Pandat,
Tänään on hullunkuristen naamiaisten kehukahmiaisten loppukiri! Mä tarkoitan siis sitä, että tänään on viimeinen päivä kahmia kehuja. ;) Vielä tänään saamanne “Siistit vaatteet” -viestit lasketaan, ja 100 eniten kehuja saanutta saa palkinnoksi hassun hatun. Mä taidan seuraavaksi lähettää Ellalle kehuviestin, koska käsi kipsissä hän varmaan piristyisi ihan hulluna, jos saisi palkinnon.
Ellan piristämisestä puheen ollen, Lili sai jo valmiiksi Ellan hullunkurisen naamiaisasun, johon kipsikin mahtuu. :mrgreen: Aha, Ellura onkin jo täällä. :eek:

Moi! Mun kädet tuntuu melkein painottomilta tässä asussa. :lol:
Kaikkien muskeleiden keskellä sun pää näyttää ihan minipieneltä. :D
Ei kannata ruveta ryppyilemään, mä oon kuule vahva kuin härkä! :twisted:
Mutta vain siihen asti, kun päästän sun asusta ilmat pihalle.
Hihihi! Oon jo innoissani kaikista kemuista! Saankohan mäkin vielä pari viestiä, että voisin voittaa hullun hatun? ;) Tänään on muuten myös viimeinen tilaisuus lähettää kuva hassusta asustaan yleisön suosikki-kilpailuun. Ohjeita viime keskiviikon postauksessa.
Tassuittain
Ella
ja Max
P.S. Pssst… Kiva tietää, mitä Ella sanoo mun rokkaavasta tanssinumerosta tänään… ;)

Maxin idea + 10 uutta tasoa!

Friday, June 24th, 2011
Moi mörököllit,
Kuulitte varmaan eilen, että Ellalta murtui käsi jääbileissä. Se ressu on nyt ihan masentunut, koska käsi on kipsissä. :( Kesällä se on varmaan vielä erityisen tylsää! Tulee varmaan pahempi hiki kuin maratonia juostessa! Muutenkaan kipsi ei ole kovin kiva näin juhlaviikolla. Ella on nyt tosi surullinen, koska hänen pitäisi pysyä kotona koko viikon ajan. Mutta… :idea: Keksin jo, miten voisin piristää Elluraa. Kysyn Lilitä, olisiko hänellä joku naamiaisasu, joka mahtuisi kipsikädenkin päälle ja olisi hyvä hullunkurisiin bileisiin! Mitäs pidätte ideastani? Nyt täytyy vain toivoa, että Lili ehtii etsiä tai ommella jonkin asun vielä ennen juhlien päättymistä ja etten mä paljasta Ellalle vahingossa yllätystä… Oon joskus tosi huono pitämään suuni kiinni. ;)
Muuten mulla on teille vielä hyvä uutinen: Ensi viikolla tulee 10 uutta tasoa, joita olette pyytäneet! Niiden mukana saatte taas uusia hymiöitä, asuja, kalusteita ja tanssiliikkeitä. Ehkä mä voisin tehdä Ellaan vaikutuksen bileissä tason 51 coolilla rokkaritanssiliikkeellä. Ou jee! :cool:


Oottekos järkänneet nyt paljon bileitä ja lähetelleet vaatekehuviestejä? Mäkin oon saanut jo 5 kehua asustani. :cool: Olisikohan mulla mahiksia voittaa se hullu hattu…

Tassuittain
Max


Rantamuotia ja murtunut käsi

Thursday, June 23rd, 2011
Huomenta Pandat,
kuinkas bilettäminen sujuu? :) Olette varmaan lähettäneet ja saaneet monia bilekutsuja hullunkurisiin naamiaisiin viestiseinän kautta, vai mitä? Nyt sitten vain kehuja lähettelemään. Eniten viestiseinän kautta “Siistit vaatteet” kehuja saaneet 100 Pandaahan saavat sitten tämän hatun:

Minulla ei ole enää mitään mahiksia siinä kisassa. Mulle sattu nimittäin tosi tylsä juttu eilen jääkemuissa. Liuskastuin jäällä ja käteni murtui! :( Tohtori Feelgood sanoi, että minun pitää maata ainakin viikko kipsi kädessäni. Ja se tarkoittaa, etten pääse juuri bileiden aikana Panfuun!  Eikä mikään hassu asu edes mahdu mulle, koska kipsi on niin iso.
Pää pystyyn, Ella! Tulee niitä juhlia vielä.
Kiitos, Max, että yrität lohduttaa, mutta ei se nyt kyllä piristä mua tässä tilanteessa yhtään. Onneksi voin kirjoittaa ainakin blogia yhdellä kädellä! :mrgreen: Tässä päivän kesäiset uutuudet muotikuvastoon:


Voi kun mäkin pääsisin rannalle tän kipsikäteni kanssa. :cry: Onkos teiltä, Pandat, koskaan murtunut mitään luita?

Tassuittain
surullinen Ella
ja Max

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti